Alla inlägg under april 2019

Av Marlin Karlsson - 3 april 2019 17:08




Dejting har alltid varit lite av en svår sport. Och, om det är nytt för dig, online dejting kan vara ännu knepigare. Vi alla närma sig det annorlunda, men här är några tips för kvinnor som jag hoppas kan hjälpa vägleda dig i hur man datum, från en mans perspektiv.

Det är alltid bäst att vara dig själv

Ja, det är råd vi alla har fått. Men det ringer sant nu mer än någonsin. Vi känner oss alla frestade, från tid till annan, att låtsas att vi är intresserade av saker vi inte är, eller ens att vi är något vi inte. Men från get go, du är mycket bättre att bara koppla av och låta ditt datum som du för vem du är. Det kommer att orsaka mycket färre problem på linjen (särskilt när du måste komma bra på ditt påstående om att vara en chili vodka aficionado. En minnes värd upplevelse...). Och trots allt är alla mer attraktiva när de är avslappnade. Besöka conniespanties

Gå in med ett öppet sinne

Världen skulle vara en mycket bättre plats om vi alla lyssnade till varandra och höll öppna sinnen. dejting världen är inget undantag. Om du verkligen lyssnar på din dejt – ställa frågor och visa att du är intresse rad – finns det en mycket bättre chans att de kommer att göra samma sak. Vilket har den extra fördelen att låta dig räkna ut om du är kompatibel mycket tidigare!

Var beredd på ett besvärligt ögonblick

Vi kan gå mycket långt för att komma ut som säker, men de flesta män (om de är något som jag) är i hemlighet lider av första dejt nerver. Så det är alltid trevligt att planera en isbrytare. Om du kämpar för idéer, ha en läsa av våra första datum frågor. Personligen vill jag fråga vad någons favorit barn dom TV-show var-och om de dömer mig för att vara en Scooby Doo fläkt!

Undvik att spela spel

Min minst favorit del av dejting kan sammanfattas i ett ord: spel. Både män och kvinnor kan definitivt vara skyldiga till detta-men spel är helt enkelt bättre undvikas. Att vara äkta om dina känslor och avsikter kommer att ställa dig mer tillfreds. Jag har tappat räkningen på de gånger jag har berättat för vänner att bara berätta sanningen-låtsas inte vara alltför i någon så att de kommer att gilla dig mer sällan fungerar i det långa loppet.

Viktigast av allt, ha kul

Jag ska avsluta på lite av en kliché-men det är alltid fungerat för mig: bara slappna av och njuta av det. Att vara alltför nervös och spänd kan ha roliga och söta konsekvenser i filmer, men det fungerar inte på det sättet när det gäller dejting. Lämna dina tidigare erfarenheter och förutfattade meningar vid dörren, Beställ vad du vill, skratta, lyssna och bara prata om vad som får dig att kryssa.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards